Problemy z potencją mogą mieć różne przyczyny. Niekiedy szwankuje nasz organizm, w innym wypadku zaś z medycznego punktu widzenia wszystko jest tak, jak być powinno, wszechobecny stres sprawia jednak, że życie erotyczne pozostawia wiele do życzenia. Jeśli niska jakość stosunku utrzymuje się przez dłuższy czas, najlepszym rozwiązaniem wydaje się odwiedzenie lekarza rodzinnego. Jeśli jednak zauważamy u siebie pierwsze problemy, z pomocą mogą nam przyjść domowe sposoby na ich rozwiązywanie.

Zacznij od ćwiczeń

Problemy z erekcją nie są zjawiskiem nowym. Miewali je także nasi przodkowie i od wieków wychodzono z założenia, że może na nie mieć wpływ niezbyt dobra kondycja fizyczna. Oczywiście, przed wiekami podejście do ćwiczeń było inne niż dziś. Tężyzny nabierało się przede wszystkim w boju. Dziś, na szczęście, nie musimy już wyruszać na wojnę, aby poprawić jakość naszego życia seksualnego. Z pewnością jednak kilka wizyt na siłowni pomoże zarówno w zrzuceniu kilku kilogramów, jak i w pozbyciu się zadyszki zdradziecko pojawiającej się już po kilku minutach zbliżenia.

Uważaj, co jesz

Gdy mówimy o zmianie diety, jako sposobie radzenia sobie z problemami z erekcją, zwykle nie potrafimy powstrzymać uśmiechu. Zmiana diety to jednak nie tylko dodawanie do potraw lubczyku o znanym od dawna „miłosnym” działaniu. Nasi przodkowie, chcąc zaimponować swoim partnerkom, chętnie sięgali choćby po jaja. Dziś wiemy już, że nie robili tego przez przypadek. Jaja są bogate w syntezujący testosteron cynk https://www.aptekakamagra.pl/viagra.html. Ich żółtka są także cennym źródłem argininy – aminokwasu syntetyzującego tlenek azotu, a tym samym wpływającego korzystnie na ukrwienie penisa.

I po co się denerwujesz?

Problemy z erekcją bardzo szybko zaczęto utożsamiać również ze stresem. Owszem, u niektórych to właśnie seks od niego uwalniał, wiele osób nie radząc sobie z napięciem dnia codziennego, nie miało jednak szans na satysfakcjonujący stosunek. Warto więc przypomnieć sobie choćby o tym, że statystycznie śpimy coraz mniej, a przecież długi sen może nie tylko podnieść libido, ale i poprawić jakość erekcji.

Mięśnie Kegla u mężczyzn – jak dokładnie wzmocnić erekcję oraz mięśnie?

Mężczyźni mają mięśnie Kegla

Każdy powinien mieć świadomość, że mężczyźni także posiadają mięśnie Kegla oraz także powinni je ćwiczyć. Kondycja samych mięśni dna miednicy ma bardzo duży wpływ na samą seksualną sprawność mężczyzny. Do tego wzmacnia erekcję oraz nie tylko intensyfikuje orgazm jak i także pozwala na kontrolowanie wytrysku. Powinniśmy dowiedzieć się jak każdy mężczyzna powinien swoje mięśnie Kegla ćwiczyć?

To tylko mit

Na pewno mitem jest to, że tylko i wyłącznie kobiety ćwiczą mięśnie Kegla. U mężczyzn właśnie te mięśnie ogrywają identycznie ważną rolę. Co więcej ich zła kondycja jest bardzo często przyczyną erekcyjnych problemów jak i także problemów z oddawaniem mocz. Panowie kupują na potęgę suplementy diety oraz leki https://viagra.edu.pl/viagra.html, które mają poprawić seksualną sprawność. Nie wiedzą bardzo często, że źródłem dolegliwości mogą właśnie być zbyt słabe mięśnie dna miednicy. Mięśnie te jak najbardziej można samemu wyćwiczyć. Co więcej nie wydamy dużych pieniędzy na specyfiki jakże drogie, które na domiar złego słabo działają.

Nieco więcej o mięśniach Kegla

Sama obecność u mężczyzn mięśni dna miednicy to raczej temat przemilczany. Rzadko o nich mówią seksuolodzy czy też urolodzy. Mężczyźni w przeciwieństwie do płci pięknej, nie mają świadomości w ogóle, że jak najbardziej powinni je wzmacniać. Co więcej mięśniom Kegla jak najbardziej się należy co nieco więcej uwagi. Przynajmniej tyle ile poświęca się mięśniom brzucha, bicepsa czy też klatki piersiowej.

A skąd taka mała znajomość tematu tego u panów? Chyba raczej wynika z tego, że głównie mówi się o tych mięśniach w kontekście kobiet. Mięśnie Kegla męskie wyściełają miednicę. Rozciągają się one od ogonowej kości, aż do kości łonowej. Dodatkowo także oplatają samą podstawę członka. Są one zbudowane z tkanki prążkowanej poprzecznie. Oznacza to nic innego, że nad nimi mamy w zasadzie pełną kontrolę. Możemy je kurczyć jak i także rozluźniać. Na pewno powinniśmy je ćwiczyć.